2013. május 6., hétfő

Bemutatkozik Ikotics Böbe....



Ikotics Böbe vagyok, Dunaújvárosban élek.


2011 októberében kezdtem belekóstolni a gyöngyhímzés rejtelmeibe.

Az eltelt idő alatt kiderült, hogy ez számomra egy mindent elsöprő, kiapadhatatlan örömforrás.
Amikor leülök a gyöngyeimhez, megszűnik a világ, nyugalom, öröm és boldogság tölt el.  Úgy érzem hazaértem!

Az eltelt idő nem csökkentette ezeket az érzéseket, hanem növelte, amiért nagyon szerencsés embernek érzem magam.

Azt gondolom ez nem hobbi, nem munka, ez színtiszta, olthatatlan szenvedély.

Ékszereimnél a forma és a színösszeállítás az, amit előre elhatározok, hogy végül is milyen lesz a végeredmény, azt mindig a fejembe nyüzsgő manócskák döntik el.

Mennyi időt töltesz hetente alkotással?

Sokat. Osztályoztam dolgaimat, szó szerint átrendeztem az életemet. A kötelező feladatok persze megmaradtak, de a fölöslegeseket leépítettem.

Ki az a 3 személy, aki inspirál?
Sokan csinálnak fantasztikus, gyönyörű gyöngyhímzett ékszereket.  Látom őket, elismerem, hogy szépek. Van amelyik jobban megérint és van ami kevésbé.

Amelyik jobban megérinti az embert, az tudja igazán inspirálni.
Hatvani Anna az, akinek a munkái nagy hatással voltak-vannak rám.
( http://annahatvani.blogspot.hu/). Az ő stílusa áll hozzám a legközelebb, számomra példaértékűek a munkái.
A külföldi lányok közül Betty Stephan és Burzalova Kseniya ékszerei is lenyűgöznek.


Van más hobbid? avagy mit szeretsz még csinálni?

Olvasni nagyon szeretek, szeretem a nagy családi összejöveteleket, nagy beszélgetéseket.


A facebook-on Böbe Ikotics



Blogom






Személyes megjegyzésem: Nagy csodálója vagyok Böbének! Imádom az összes munkáját, és a színvilágát. Van mit tőle tanulnom! 


Nincsenek megjegyzések: