2011. március 28., hétfő

Egy kis karácsonyi varázslásért cserébe kaptam ez a díjat Dóritól! Nagyon köszönöm Neki és nagyon örülök! Remélem, hogy a jövőben is sokakat el fogok tudni varázsolni az ékszereimmel. Igyekezni fogok nagyon!



 És hogy én kinek adom? Már megint nagyon nehéz 5 személyt kiemelni, de megpróbálom. :-)
Íme:
1. Násfa Vera: akinek csodálom a kitartását és a rengeteg energiáját.
2. Minervának : mert úgy tudja tekerni a drótot, hogy az hihetetlen!
3. Behappynek:  a kedvességért, a macskás képei miatt, és a keresztszemesei miatt, amikhez nekem semmi energiám!
4. Vadalmának: mert hihetetlen, hogy amióta nála nézelődtem mennyire "kinyílt" és mennyi szépsége készített!
5. Yvynek: mert én csak vágyakozom arra, amit ő megvalósít! Öröm hozzá benézni!

Azt hiszem ennyi! Még olyan sok mindenkit tudnék mondani. Legközelebb majd igyekszem és másokat fogok megnevezni, így remélem mindenkinek jut majd egy díj! :-)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

köszönöm szépen a kedves szavakat:) örülök, hogy a véletlennek vagy minek köszönhetően, de látatlanul is ismerjük egymást :)

Vadnainé Almási Mária írta...

Nagyon-nagyon köszönöm Anna!

Vera Násfa írta...

Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám! :-)