2011. február 4., péntek

Kész, Vége! Megvan az eredmény! :-) Először is köszönöm minden kedves jelentkezőnek, hogy játszottatok velem. Nagyon sokan jelenkeztetek a karkötőre, ami nem lepett meg nagyon, de örülök, hogy volt akinek a medál illetve a fülbevaló nyerte el a tetszését. Összeírva a neveket, direkt nem írtam oda senki neve mellé, hogy miért játszik, gondolván legyen ez is meglepi nekem. Az eredményen én egy kicsit meglepődtem. :-)

Akkor most, hogy már eléggé kíváncsiak vagytok, jöjjenek a sorsolás képei:







És igen! A NYERTES! P-Blither!!!!!! Nagyon -nagyon gratulálok! És legnagyobb meglepetésemre ő a fülbevalókat választotta!

Még egyszer köszönöm mindenkinek a jelentkezést! Remélem sokat fogtok még nálam nézelődni, és viszontlátlak  majd benneteket a márciusra tervezett játéknál!

6 megjegyzés:

Vegazus írta...

Örülök, hogy játszhattam. :) Remélem, a márciusi játékban is lesz lehetőség megnyerni a medált!

Blithe írta...

Ááááááááá, de jó, de jó, de köszönöm :$ !!! Ezt nem hittem volna :$ .
Nem hiszed el, de ez most nagyon, de nagyon kellett, egy szörnyű hét áll mögöttem, tehát, millióegy köszönet érte :$ !!!

Edit írta...

Köszönöm a játék lehetőséget! :)
Gratulálok a szerencsés nyertesnek! :)))

Cimbilimbi írta...

Köszönöm a játékot, gratulálok a nyertesnek! A karkötőt még mindig imádom :))

Unknown írta...

P-Blither: A köszönetet átadom lánykámnak, az ő szerencsés keze húzott ki téged! Nagyon örülök, hogy ekkora örömöt tudtam neked okozni!

Blithe írta...

Meg is érkezett, nagyon szépen köszönöm ^^